Werken bij Lease a Bike betekent een unieke bijdrage leveren aan een snel groeiend bedrijf. De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en samen met ons door te groeien. Ontwikkel jezelf op meer fronten dan alleen je vakgebied. We hebben grote ambities en zoeken mensen die deze samen met ons kunnen waarmaken. Fun staat bij ons altijd centraal, wat je ook doet!
Als dochteronderneming van Pon heb je bij Lease a Bike de kans om onderdeel te zijn van een klein team onder de vleugel van een grote onderneming. Met het beste van beide werelden zit je hier altijd op de goede plek. Daag jezelf uit en join the ride!
Werken bij een divers en inclusief bedrijf waar je collega’s ook je vrienden zijn.
Lease a Bike is opgericht door mobiliteitsaanbieder Pon om het leasen van fietsen voor werknemers en bedrijven zo toegankelijk mogelijk te maken. Onze missie? Heel werkend Europa inspireren en activeren om op hun droomfiets te stappen. Zo dragen wij bij aan de gezondheid, het geluk en het welzijn van werkend Europa. Al ruim 65.000 tevreden bedrijven werken met ons samen.
Onze missie
We geven oprecht om het geluk, de gezondheid en het welzijn van bedrijven en werknemers. Daarom willen we het leasen van fietsen voor werknemers en bedrijven zo toegankelijk mogelijk maken. Fietsen maakt de wereld mooier, gezonder en vooral schoner. We hanteren een duurzaam beleid en streven er naar om zo veel mogelijk mensen te inspireren om de fiets te nemen.
Persoonlijke ontwikkeling
Bij Lease a Bike bieden we je de kans om verder te leren. Met verschillende programma’s binnen Pon zoals de zomerlabs en de winterlabs blijf je jezelf ontwikkelen! Als jij groeit, groeien wij mee. We geloven erin dat wanneer jij je competenties ontwikkelt, wij hier ook de vruchten van plukken. Daarom vinden we het heel belangrijk dat je blijft doorgroeien op kennisgebied maar ook persoonlijk.
Ben jij klaar voor de uitdaging om de rol van Customer Success Manager bij Lease a Bike te vervullen? Als Customer Success Manager ben jij de drijvende kracht achter de optimalisatie van de Customer Journey van Lease a Bike om er zo voor te zorgen dat zo veel mogelijk medewerkers in Nederland op een leasefiets stappen! Samen met je team zet je in op klantgerichtheid, activatie en heractivatie van nieuwe werknemers en werknemers in onze bestaande werkgevers database. Je wilt hen bereiken en enthousiasmeren om voor een leasefiets te kiezen. Om dit te bewerkstelligen ben je continu bezig met het verbeteren van de Customer Journey. We willen niet alleen aan de klantverwachtingen voldoen, maar er ver boven uitstijgen.
Bij Lease a Bike is onze Customer Journey net zo belangrijk als onze ultieme missie om heel werkend Europa te inspireren en te activeren om op hun droomfiets te stappen. Het Customer Support team van Lease a Bike is verantwoordelijk voor het adviseren, informeren en ondersteunen van onze klanten en potentiële klanten. Dit team is hét aanspreekpunt voor de werknemers, de werkgevers en de fietsenwinkels en is onmisbaar binnen onze business.
Jij gaat aan de slag binnen het team van Lease a Bike Nederland. Wij hebben in totaal 80+ medewerkers verspreid over Nederland, Duitsland, België en in 2022 ook in Oostenrijk gestart! Sinds 2020 hebben we al heel veel mooie successen bereikt.